- تعويق زمان مصاحبه دكتري تاريخ انتشار :1404/03/25

به اطلاع داوطلبان گرامي مي رساند: 

انجام *مصاحبه هاي دكتري* 1404كه از قبل در بازه زماني 25 تا 28 خرداد 
برنامه ريزي شده بود با حفظ روز به هفته بعد  از آن (اول  تا چهارم تيرماه1404 
موكول خواهد شد. 

معاونت آموزش و تحصيلات تكميلي دانشگاه خوارزمي


- پيام فوري كارشناس مالي آموزش دانشگاه تاريخ انتشار :1404/03/19

پيام فوري
با توجه به پايان برگزاري كلاس هاي آموزشي و نزديكي زمان برگزاري امتحانات پايان ترم، خواهشمند است در اسرع وقت نسبت به تسوية كامل بدهي شهرية ترم جاري و ماقبل خود اقدام فرماييد. بديهي است در صورت ايجاد هر نوع مشكل اعم از عدم دسترسي به برنامه پايان ترم، عدم رويت نمرة دروس و غيره تمامي تبعات آن به عهدة دانشجو خواهد بود.                        كارشناس مالي آموزش دانشگاه


- اعلام بازه زماني ارزشيابي اساتيد تاريخ انتشار :1404/03/05

قابل توجه دانشجويان گرامي

 
دانشجويان گرامي ارزشيابي اساتيد فعال گرديد
 انجام ارزشيابي تا تاريخ 20 خرداد ماه 1404 امكان پذير مي باشد
انجام ارزشيابي اساتيد براي كليه دانشجويان الزامي است 
 
                                                   امورآموزشي دانشگاه 


- ضرورت انجام پيش ثبت نام براي دانشجويان مقطع كارشناسي تاريخ انتشار :1404/02/28

قابل توجه دانشجويان مقطع كارشناسي 

دانشجوياني كه مايل به اخذ دروس عمومي در ترم اينده (ترم نيمسال اول سال 1404)هستند
لازم است حتما دروس مد نظر خود را در بازه زماني پيش ثبت نام مقدماتي اخذ نمايند. 
(بازه پيش ثبت نام از تاريخ 20ام ارديبهشت 1404 تا 24ام ارديبهشت)

در صورت عدم انجام پيش ثبت نام دروس عمومي، امكان اخذ اين دروس
 در زمان انتخاب واحد اصلي ( شهريور 1404) وجود نخواهد داشت. 

لازم به ذكر است اخذ بيش از يك درس 
از دروس حوزه معارف تنها براي دانشجويان ترم آخر امكانپذير خواهد بود. 


- اطلاعيه مهم وام دانشجويي تاريخ انتشار :1403/12/14

جهت مشاهده اطلاعيه جدول زمانبندي و مبالغ وام دانشجويي در نيمسال دوم سال تحصيلي 1404-1403 وارد آدرس زير شويد: (لينك را كپي و در مرورگر خود جايگذاري كنيد)


https://B2n.ir/t89797

مديريت امور دانشجويي
اداره رفاه دانشجويي


- اطلاعيه مهم واريز اجاره بهاي خوابگاه تاريخ انتشار :1403/12/14

تمامي دانشجويان ساكن خوابگاه مهلت دارند تا تاريخ 1403/12/25 با مراجعه به سامانه يكپارچه صندوق رفاه به آدرس refah.swf.ir نسبت به واريز اجاره بهاي خوابگاه نيمسال دوم 1404-1403 با تخفيف 10 درصد اقدام كنند، قبل از پرداخت، ثبت در خواست اقامت جديد براي نيمسال دوم 1403 در همان سامانه براي دانشجوياني كه هنوز درخواست اقامت خود را ثبت نكرده اند الزامي مي باشد.
تذكرات مهم:
1. ثبت مبالغ اجاره بها در سامانه صندوق رفاه براساس ليست ساكنين مندرج در سامانه گلستان در ابتداي نيمسال دوم بوده لذا امكان تغيير و جابجايي بين اتاق ها وجود ندارد.
2. در صورت مشاهده مغايرت مبلغ اجاره بهاي خوابگاه با ظرفيت اتاق مراتب به اداره امور خوابگاهها اطلاع داد شود.
3. دانشجويان كارشناسي ارشد تا 4 نيمسال و دانشجويان دوره كارشناسي و دكتري تا 8 نيمسال مشمول اقامت مجاز در سامانه هستند، پس از آن دانشجو سنواتي محسوب شده و ملزم به پرداخت اجاره بها بعنوان نيمسال اول يا دوم اضافي خواهد بود.
4. تشكيل پرونده دانشجويان ورودي جديد 1403 (ثبت اطلاعات شخصي، ايجاد مقطع تحصيلي و درخواست اقامت خوابگاه در سامانه فوق)توسط دانشجو و مراجعه به اداره امور خوابگاهها جهت تكميل پرونده الزامي مي باشد.
5. دانشجويان اتباع خارجي ملزم به تكميل پرونده وپرداخت اجاره بها هستند در غيراينصورت اسكان آنها در خوابگاه لغو خواهد شد.
6. ساكنين خوابگاه 2 و 4 دختران در پرديس كرج نيازي به ثبت درخواست خوابگاه در سامانه رفاهي ندارند ؛ اين دانشجويان صرفا با مراجعه به اداره امور خوابگاهها از طريق دستگاه پوز نسبت به پرداخت اقدام كنند.
7. درصورت بي توجهي دانشجويان در پرداخت اجاره بها،مسئوليت مشكلات آتي در ارائه خدمات رفاهي همچون خوابگاه،تغذيه و وام دانشجويي به عهده خود دانشجو خواهد بود.

مديريت امور دانشجويي
اداره امور خوابگاه ها


- آغاز فرايند غيرحضوري پذيرش مهمان در خوابگاه ها تاريخ انتشار :1403/11/15

فرايند پذيرش مهمان در خوابگاه هاي دانشجويي دانشگاه خوارزمي غير حضوري شد
قابل توجه دانشجويان گرامي:
فرايند پذيرش مهمان در خوابگاه هاي دانشجويي دانشگاه خوارزمي غير حضوري شد و در راستاي توجه به محيط زيست برگه فيزيكي پذيرش مهمان حذف گرديد.
لذا از 15 بهمن ماه با شروع ترم جديد خوابگاهي، پذيرش مهمان در خوابگاه ها صرفاًاز طريق سامانه گلستان (https://golestan.khu.ac.ir) انجام خواهد پذيرفت. دانشجوياني كه قصد مهمان شدن در خوابگاه و يا ميزباني از مهمان خود را دارند با مطالعه كامل اين فايل راهنما و آگاهي از شرايط و ضوابط پذيرش مهمان در خوابگاه ها، درخواست هاي خود را در سامانه گلستان حداقل تا 48 ساعت قبل از تاريخ مدنظرشان براي مهمان شدن(و فقط در روزهاي اداري از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر) ارسال نموده و پس از تأييد كارشناس مربوطه و پرداخت هزينه مهمان، در تاريخ مقرر به خوابگاه مراجعه نمايند.

دانلود و مشاهده فايل راهنماي ثبت درخواست مهمان در سامانه گلستان


مديريت امور دانشجويي
اداره امور خوابگاه ها


- اطلاعيه مهم مهلت انصراف از خوابگاه تاريخ انتشار :1403/10/20

دانشجوياني كه ترم آينده (نيمسال دوم 1404-1403) نياز به خوابگاه ندارند هرچه زودتر تا تاريخ 1403/11/06 به سرپرستي خوابگاه خود مراجعه كرده، درخواست انصراف خود را بصورت كتبي ارائه نمايند در غير اينصورت طبق مقررات در اين خصوص اقدام خواهد شد و با توجه به تمديد خودكار سكونت خوابگاهي در نيمسال دوم، پيامد هاي بعدي از جمله پرداخت اجاره بهاي خوابگاه به عهده دانشجو خواهد بود.
مديريت امور دانشجويي
اداره امور خوابگاه ها


- تكميل فرم سلامت جسم تاريخ انتشار :1403/10/05


قابل توجه دانشجويان ورودي جديد سال 1403
به اطلاع ميرساند فرم كارنامه سلامت جسم خود را در سامانه سجاد به ادرس 
http://portal.saorg.ir/physicalhealth
پر كرده و فرم مربوط به انجام معاينات پزشكي خود را حداكثر تا تاريخ 25 دي ماه
به مركز بهداشت و درمان تحويل دهيد. مسئوليت عدم انجام بر عهده دانشجو خواهد بود. 

                                           مركز بهداشت و درمان د انشگاه 


- قابل توجه دانشجويان پسر تاريخ انتشار :1403/09/24

دانشجويان پسر توجه داشته باشند تنها در بازه سنوات مجاز داراي معافيت تحصيلي هستند
  به محض اتمام سنوات مجاز(در صورت عدم فارغ التحصيلي) لازم است
نسبت به ثبت درخواست سنوات ارفاقي در سامانه سخا اقدام نمايند

سنوات مجاز مقطع كارشناسي   10 ترم 
سنوات مجاز مقطع  ارشد          6   ترم
سنوات مجاز مقطع دكتري        12 ترم 

جهت دريافت اطلاعات بيشتر ميتوانيد به كارشناس نظام وظيفه جناب آقاي زند (داخلي 2388) تماس حاصل نمائيد.


- الزام ثبت علايق و سوابق تاريخ انتشار :1403/07/29

قابل توجه كليه دانشجويان جديدالورود 


ضمن تبريك قبولي با توجه به الزام پياده سازي طرح ثبت علايق و سوابق دانشجويان نوورود 

لطفا با مراجعه به آدرس زير نسبت به ثبت علايق و سوابق خود در اين سامانه اقدام نمائيد.

talent.dmsrt.ir


- لزوم تكميل فرمهاي مرتبط با كارنامه سلامت دانشجويان ورودي جديد تاريخ انتشار :1403/07/14

كليه دانشجويان ورودي جديد (اعم از دانشجويان ايراني و دانشجويان بين الملل) در تمام مقاطع

ملزم به تكميل فرم هاي مرتبط با كارنامه سلامت به آدرس 

https://health.saorg.ir

مي باشند. جهت راهنمايي به پرتال دانشگاه (به ادرس زير ) مراجعه نمائيد.


- اطلاعيه ثبت نام در سامانه احراز هويت تاريخ انتشار :1403/07/01

دريافت شناسه كاربري از سامانه احراز هويت متمركز جهت دسترسي به سامانه‌ها از طريق 
پيشخوان خدمت و دسترسي به اينترنت دانشگاه 

دانشجويان عزيز دانشگاه خوارزمي
احتراماً به اطلاع مي‌رساند جهت دسترسي به سامانه‌هاي دانشگاه از طريق پيشخوان خدمت و 
همچنين دسترسي به اينترنت دانشگاه مي‌بايست با مراجعه به سامانه احراز هويت متمركز به آدرس 
https://register.khu.ac.ir 
نسبت به دريافت شناسه كاربري اقدام فرماييد


پس از دريافت شناسه كاربري از سامانه احراز هويت متمركز امكان دسترسي به كليه سامانه‌هاي دانشگاه از طريق پيشخوان خدمت به آدرس 
https://my.khu.ac.ir
 و همچنين دسترسي به اينترنت دانشگاه را خواهيد داشت


لازم به ذكر است در صورتي كه وضعيت تحصيلي شما در گلستان "مشغول به تحصيل" ثبت شده است با 
دريافت اكانت دائم از سامانه احراز هويت متمركز ايميل دانشگاهي نيز بصورت اتوماتيك دريافت خواهيد كرد


براي دريافت راهنمايي بيشتر به لينك زير مراجعه فرماييد
https://ict.khu.ac.ir/content/59494/

از همراهي شما عزيزان با مركز فاوا سپاسگزاريم



- مواجه شدن با خطاي 56 : به علت بروز اشكال در احراز هويت شما ..... تاريخ انتشار :1402/06/22

دانشجوي گرامي 

در صورت مواجه شدن با خطاي كد 56: به علت بروز اشكال در احراز هويت شما لطفا مجددا وارد سيستم شويد.......    موارد زير را رعايت نمائيد: 

تر جيحا از browser  كروم استفاده نمائيد. و صفحات غير از گلستان را بر روي browser ببنديد.

قبل از كليك بر روي ايكون ورود به سيستم ( در صفحه ايي كه شناسه كاربري و گذرواژه را وارد مي كنيد)
 در سمت راست صفحه بر روي تنظيمات  كليك كرده و 
در منوي باز شده تيك غير فعال كردن صفحات ديگر  را زده و 
سپس بر روي ايكون ورود كليك نمائيد. 




+ درخواست گواهي اشتغال به تحصيل تاريخ انتشار :1401/02/19

- فرآيند فارغ التحصيلي و دريافت تاييديه از مركز فاوا تاريخ انتشار :1400/08/03

قابل توجه دانشجويان گرامي دانشگاه:
احتراماً به اطلاع مي رساند جهت انجام فرايند فارغ التحصيلي و دريافت تاييديه از مركز فاوا

 

 مي بايست حتماً در سامانه احراز هويت متمركز ثبت نام و اكانت دريافت نماييد.
يادآور ميگردد به علت نياز به دسترسي به ايميل دانشگاهي و دسترسي به سامانه گلستان از

 قبيل ريزنمرات و تاييديه فارغ التحصيلي و ... بعد از فارغ التحصيلي نياز است در

 سامانه احراز هويت متمركز ثبت نام نموده و نام كاربري و رمز عبور دريافت نماييد.

لطفاً جهت راهنمايي بيشتر به لينك زير مراجعه فرماييد.
https://ict.khu.ac.ir/content/59494/راهنماي-سامانه-احراز-هويت-متمركز-دانشگاه


<<موفق و پيروز باشيد>>
مركز فناوري اطلاعات و ارتباطات


+ نيازمندي سيستم تاريخ انتشار :1399/10/30

+ مراحل تسويه حساب تاريخ انتشار :1399/06/19

+ ثبت نام در بنگاههاي كاريابي تاريخ انتشار :1400/02/08

+ استفاده از سامانه سجاد تاريخ انتشار :1398/04/25

+ سامانه سجاد تاريخ انتشار :1398/04/25

+ راهنماي ارسال مدارك براي فارغ التحصيلان از طريق پست تاريخ انتشار :1398/04/25

- اطلاعيه درخواست خروج از كشور دانشجويان مشمول تاريخ انتشار :1396/06/01

بسمه تعالي

بدينوسيله به اطلاع دانشجويان پسر مشمول سربازي كه متقاضي خروج از كشور مي باشند ميرساند، بايستي ابتدا در سايت police.ir با كدملي و كد سخا ثبت نام نموده و سپس با آقاي زند (كارشناس مسئول اداره پذيرش و ثبت نام ) با شماره 02634579600  داخلي 2388 تماس حاصل نمايند.


- قابل توجه دانشجويان تاريخ انتشار :1394/08/30

به استناد بند "ب" ماده 20 قانون پنجم توسعه و بند "و" ماده 7 قانون تشكيل هيئت امنا با دريافت هزينه از دانشجويان بابت ارائه برخي از خدمات آموزشي به شرح ذيل موافقت گرديد.

رديف

موضوع

ميزان هزينه

1

تحويل پروژه براي دانشجوي كارشناسي كه پروژه خود را طبق مقررات و در موعد مقرر به دانشكده تحويل ندهد

شهريه ثابت يك نيم سال تحصيلي

2

امتحان مجدد براي دانشجوي كارشناسي كه درس معرفي به استاد را در موعد مقرر امتحان ندهد

شهريه ثابت يك نيم سال تحصيلي

3

صدور مجدد مدارك تحصيلي براي دانشجويي كه مدارك خود را گم ميكند.

بابت كارنامه 50000 تومان

بابت گواهي موقت 150000 تومان

بابت دانشنامه 250000 تومان

4

جريمه ديركرد تسويه حساب براي دوره كارشناسي

هر 6 ماه ديركرد 50000 تومان

5

جريمه ديركرد تسويه حساب براي دوره ارشد و دكتري

هر 6 ماه ديركرد 100000 تومان

 

تبصره : در خصوص بندهاي 1 و 2 در صورتي كه به خاطر ديركرد ، موضوع به كميسيون موارد خاص ارجاع شود، كميسيون ميتواند براي خدمات تحصيلي اضافي مطابق شهريه نوبت دوم هزينه تعيين و دريافت نمايد.


- تعويض عكس تاريخ انتشار :1394/02/01

دانشجوياني كه تصوير عكس آنان در سيستم آموزشي مخدوش ميباشد

لازم است  تصوير عكس  پرسنلي خود را در حجم كم  و با ذكر شماره دانشجويي و مشخصات فردي به آدرس   amoozesh@khu.ac.ir    ارسال نمايند.


- راهنماي سيستم دانشجويي تاريخ انتشار :1395/07/09

راهنماي پرداخت الكترونيكي

راهنماي كامل سيستم گلستان مربوط به دانشجويان